Způsob dodání a dopravy

DODÁNÍ ZBOŽÍ:

Zboží expedujeme v průměru do 3 pracovních dnů.

V případě platby na zálohovou fakturu, vyrábíme a odesíláme zboží, až po přijetí platby na náš bankovní účet.

 

DOPRAVA:

  • OSOBNÍ ODBĚR

Zboží si můžete osobně vyzvednout Zdarma na adrese: PRINT 09 s.r.o., Jozífova 485, 533 45 Opatovice nad Labem.

  • ODBĚRNÁ MÍSTA (aktuálně pouze před Vánocemi)

Zboží si můžete osobně vyzvednout na odběrních místech, která zásobujeme sami. Dodávky tedy nejsou limitovány kapacitou přepravních společností. Výhoda tohoto způsobu zásobování se projeví hlavně době, kdy přepravní společnosti nestíhají, např. před Vánocemi.

Cena dopravného a balného za 1 balík je 49 Kč s DPH.

  • DORUČENÍ NA VÝDEJNÍ MÍSTA - ZÁSILKOVNA

Zásilkovna Vám doručí balík obvykle do 1-2 pracovních dnů od převzetí zásilky. 

Cena dopravného a balného za 1 balík je 99 Kč s DPH při osobním vyzvednutí na odběrném místě Zásilkovny.

  • DORUČENÍ NA ADRESU - PPL

PPL Vám doručí balík obvykle do 1-2 pracovních dnů od převzetí zásilky. 

Cena dopravného a balného za 1 balík je 155 Kč s DPH.

 

PLATBA:

  • Platba bankovním převodem - zboží vyrábíme a odesíláme až po přijetí platby na náš bankovní účet
  • Platba GoPay - online platba skrze platební bránu GoPay

 

REKLAMACE ZBOŽÍ:

Jak reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě www.printgate.cz

Prosím kontaktujte nás na e-mail: eshop@printgate.cz

Vyplňte reklamační formulář, který je součástí obchodních podmínek.

Zboží k reklamaci zašlete společně s reklamačním formulářem, nebo přineste na adresu:

PRINT 09 s.r.o.
Jozífova 485
533 45 Opatovice nad Labem

Děkujeme Vám,

PRINT GATE